onsdag 9 februari 2011

Alla Hjärtans Dag

Idag var det min tur att duka upp vårt visningsbord. Temat var ju ganska givet, på måndag är det ju Alla Hjärtans Dag. Många känner att den dagen bara är ett kommersiellt jippo och jag hör ofta kommentaren att man inte älskar mer den dagen än någon annan dag på året. Själv firar jag kärleken som självändamål den dagen. Det är så lätt att fastna i rutiner och jag gillar att bli påmind om att göra det där lilla extra för de som står mig närmast.
Så, vare sig du tillbringar dagen med någon extra viktig person eller med hela din familj, eller om du firar den med det bästa sällskapet av alla - bara dig själv - unna dig något extra den 14 februari. Det är du värd! /Marie


En detaljbild på en stolsrygg som jag smyckade med ett hjärta, texasgräs och röda band.


Ytterligare en detalj - dessa hjärtan kan man fylla med det man själv vill. Jag valde rosblad och en liten rosknopp i detta.

Inga kommentarer: